Delmål & Slutmål

Idag står vågen på 69 kg. Det är tre kg mer än när jag startade igång träningen sist. Helt otroligt vad fort det kan gå.
Men i juni när jag väger mig kommer vågen stå på 14kg mindre. 55 kg är mitt mål på tre månader.
 
Slutmål. 55 kg
Delmål. 61 kg
 
Sen ska man såklart inte stirra sig blind på vågen, men nu kör vi såhär med även mått.
Vad gäller kosten har jag inte riktigt beslutat mig än på hur jag vill köra, men kommer att köra extra strikt de första veckorna. Till frukost får jag äta i princip vad jag vill i och med att man förbränner så mycket under dagen. Efter träning kommer jag också att äta kolhydrater. I övriga måltider kommer jag att utesluta det helt.
 
- Kött, fisk, fågel och ägg.
- Grönsaker, alla sorter. Rotfrukter innehåller mycket kolhydrater. Men vill jag äta det, får jag det. Det blir ändå vid så få tillfällen.
- Frukt i alla dess sorter.
- Fett! Ex. Grädde, fetaost. (mina favoriter).
 
Slutmålet har jag satt till den 1 juni! 84 dagar kvar. (12 veckor)
Delmålet den 8e april! 31 dagar kvar. (ca 4 veckor)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0